13 Ιανουαρίου 2008

Ριβάλντο: «Είμαι ευχαριστημένος στην ΑΕΚ»

Κατηγορηματικά διέψευσε τα σενάρια περί αποχώρησής του από την ΑΕΚ ο Ριβάλντο μιλώντας στο Supersport μετά τη λήξη του αγώνα της ομάδας του με τη Βέροια (5-1). «Είμαι ευτυχισμένος στην Ελλάδα και ευχαριστημένος με την ΑΕΚ», δήλωσε ο 35χρονος μεσοεπιθετικός, ενώ πρόσθεσε: «Το πρωτάθλημα δεν τελειώνει μετά από 15 ή 16 αγώνες. Μπορεί φέτος να μην έχω πετύχει τόσα γκολ όσα με τον Ολυμπιακό, αλλά δεν έχει σημασία αυτό. Προσπαθώ να βοηθώ με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα μου. Θέλω στο τέλος της χρονιάς να είμαστε πρωταθλητές». Φερέρ: «Σέβομαι τις απόψεις του κόσμου» Οι ήττες από Αστέρα Τρίπολης και Ξάνθη είχαν ως αποτέλεσμα την έντονη αμφισβήτηση προς το πρόσωπο του Σέρα Φερέρ. Ο Ισπανός τεχνικός μετά το τέλος του παιχνιδιού με τη Βέροια τόνισε πως δεν είναι σωστό να αποδοκιμάζεται η ομάδα καθώς «Σίγουρα κατά τη διάρκεια της χρονιάς υπάρχουν και άσχημες στιγμές. Είμαστε αισιόδοξοι, εγώ θέλω να ανεβαίνουμε», ενώ σχολιάζοντας τη νίκη της ΑΕΚ τόνισε «Ήταν καλό που προηγηθήκαμε 3-0 τόσο νωρίς. Μετά pigi:http://www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

AEKARA ORIGINAL KORYDALLOS CLUB

AEKARA ORIGINAL KORYDALLOS CLUB
r21 korydallos

original korydallos club 21

original korydallos club 21
mono esy mas gemizeis tin zwi original 21 korydallos

to kainourio chat !!!

gamietai to limani kai oxi peiraias gt exi aektzides opou kai na pas

gamietai to limani kai oxi peiraias gt exi aektzides opou kai na pas
aekara reeeeeeeeee